MoneyGram

Děkujeme, že jste si pro zaslání peněz vybrali MoneyGram. Upozorňujeme jen, že tato služba je v současné době k dispozici pouze v angličtině. Pokud Vám vyhovuje pokračovat pouze v angličtině, prosím pokračujte.

Budete automaticky přesměrováni na zabezpečené stránky MoneyGramu v angličtině.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme!

Jsme zde, abychom vám kdykoliv pomohli se všemi službami MoneyGram. Ať už máte nějaký dotaz nebo chcete ohlásit problém, obraťte se na zákaznický servis MoneyGram, odpovíme vám co nejrychleji.

Hlášení podvodů

Ohlásit podvod on-line je snadné, stačí jen použít následující formulář tak, že vyberete možnost „Ohlásit podvod“ v rozbalovací nabídce typů žádostí a uvedete podrobnosti o incidentu.

Pokud máte podezření na podvod u transakce, která ještě nebyla přijata, obraťte se na naše centrum péče o zákazníky 800 701 671, aby byla transakce ihned zrušena.

Abyste nám pomohli prošetřit a vyřešit váš problém, poskytněte nám při kontaktu následující informace:

  • Vaše jméno a adresu
  • Telefonní číslo přes den
  • Čas, kdy chcete, abychom vás kontaktovali
  • 8místné referenční číslo transakce
  • Podrobnosti o problému a požadovaném řešení

Způsoby, jak nás kontaktovat